Zodra jij een mail van ons ontvangt dat jouw vakantie niet door kan gaan, kun je zelf jouw vakantie omboeken of annuleren via Mijn Eliza. Hoe je dit precies kunt doen vind je in de e-mail.
Kies je ervoor eerder jouw vakantie te annuleren tegen kosten? Dan kan de hoofdboeker de annulering doorvoeren via Mijn Eliza. Daar ziet de hoofdboeker ook de exacte annuleringskosten die op dat moment van toepassing zijn.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
- Krijg ik een nieuwe voucher als mijn vakantie wordt geannuleerd en ik die heb betaald met een voucher?
- Moet ik mijn betaling voldoen, als er nog geen duidelijkheid is over mijn vakantie?
- Ben ik verzekerd/kan ik mij verzekeren voor corona gerelateerde situaties?
- Ben ik verzekerd wanneer ik of mijn medereiziger voor vertrek positief test op corona?
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +31102700820. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en wij beantwoorden jouw bericht tijdens de openingstijden:
maandag-vrijdag: 09:00-18:00
zaterdag: 10:00-17:00
zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.