Will I get my money back if my holiday is cancelled due to corona (cash refund guarantee)?

Modified on Thu, 5 Dec at 12:57 PM

Yes! If your booking is cancelled by Eliza due to COVID-19, you are entitled to our cash refund guarantee. As soon as we are notified about your holiday being unable to go ahead within two weeks before your departure, we will contact you via email.


What are the terms of the Cash Refund guarantee?

At Eliza we guarantee that if we cancel your holiday, you are guaranteed to get your money back, even if you paid with a credit note. All refunds will be returned directly to your bank account within 14 days, even if you booked the holiday using a Refund Credit Note or Holiday Refund Note.


View all the terms & conditions for the cash refund guarantee.


Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.