Yes! If your booking is cancelled by Eliza due to COVID-19, you are entitled to our cash refund guarantee. As soon as we are notified about your holiday being unable to go ahead within two weeks before your departure, we will contact you via email.
What are the terms of the Cash Refund guarantee?
At Eliza we guarantee that if we cancel your holiday, you are guaranteed to get your money back, even if you paid with a credit note. All refunds will be returned directly to your bank account within 14 days, even if you booked the holiday using a Refund Credit Note or Holiday Refund Note.
View all the terms & conditions for the cash refund guarantee.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article
Vragen over hetzelfde onderwerp
Gerelateerde vragen
Heb jij jouw antwoord niet gevonden?
WhatsApp of bel ons!
WhatsApp ons op het nummer +. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Social Media
Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00
Zaterdag: 10:00-17:00
Zondag: gesloten
Stuur ons een mail
Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.