Can I rebook my holiday?

Modified on Thu, 5 Dec at 12:57 PM

Yes, if you have booked a self-drive holiday with us, we are giving you the flexibility to rebook your holiday up to 6 weeks before departure with our Exchange Guarantee.


You can rebook your self-drive holiday yourself via your My Eliza account, provided your booking meets the rebooking conditions. You can only rebook to holidays that can be booked on the website at that time. As soon as you rebooked your holiday, the normal payment conditions apply again. This means that you only have to pay the remaining payment six weeks before the new departure date.


Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article

Vragen over hetzelfde onderwerp

Gerelateerde vragen

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

WhatsApp of bel ons!

WhatsApp ons op het nummer +. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Social Media

Stel jouw vraag via een DM op onze socials en tijdens openingstijden beantwoorden wij jouw bericht.


Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag: 09:00-18:00

Zaterdag: 10:00-17:00

Zondag: gesloten


Bekijk afwijkende openingstijden

Stuur ons een mail

Je helpt ons om jouw mail te sturen via ons contactformulier. Houd rekening met enkele dagen verwerkingstijd, afhankelijk van de drukte.